like the first of spring


jag har vaknat till solsken varje morgon nu sen mitten av forra veckan.
helt underbart.
det ar dock inte sa varmt ute men solen skriker "VAR !" och det racker for mig.
funderar pa att ta med J till Heaton Park pa lordag om vadret forsatter sahar.

annars hander det inte sa mycket just nu. dagarna rullar pa och jag jobbar & J pluggar.
hade behovt lagga lite pengar pa nya jobbklader men det ar ju sa traaaaakigt. jag vill ju handla varklader.





nu ar det ocksa bestamt att mami & papi kommer hit och halsar pa oss ! torsdagen den 25e mars kommer dom hit sa jag har tagit tva dagar ledigt fran jobbet sa jag kan spendera sa mycket tid som mojligt med dom.
ska bli valdigt kul.
aven fast man ar vuxen och jag har bott hemifran i over ett ar nu sa saknar jag min familj ganska ofta.
bara en sadan sak som att sitta och ata kvallsmat med dom. helghandla med mamma. titta pa nar pappa leker med findus. ja, jag saknar dom nog lite varje dag.
det ar synd att man inte uppskattade dom mer nar man bodde hemma men jag antar att det ar sant man lar sig nar man val har flyttat hemifran.
plus att min flytt inte bara var till andra sidan almhult och jag kunde inte aka hem en fredagkvall for att ata middag och umgas.
jag angrar inte london for fem ore men det gick inte manga dagar da jag inte overvagde att aka hem till familj och vanner.
far nog agna ett inlagg at min london-flytt nagon dag och beratta hela den historien.
inte idag dock. 
och plus att det hela ledde till nagot bra. nagot valdigt bra :)

iaf, det ska bli jattekul att fa hit dom och umgas lite.
hoppas dom kommer tycka det ar lika kul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0