good afternoon.



dan har bilden hade visst Kate slangt upp pa facebook.
haha. tycker den ar lite kul. Johan ser lite lagom crazy ut och haller ett fast grepp om mitt... huvud ?!

bilden ar fran Judith & Kate's leaving party som dom hade for nagra veckor sedan innan dom akte till Australien.
Judith och Kate ar (var) tva av Johans klasskamrater och ska plugga andra halvan av sin businessutbildning i Sydney.
lika bra vi tar det fran borjan; Johan gor en master pa ett av Englands hogst rankade businessuniversitet, Manchester Business School. han laser att ar, september till september, och kommer sedan att ha en utbildning som heter duga. pa MBS har dom haft manga kanda forelasare, sasom Sir Alex Ferguson (manager for Man United) och hogt uppsatta man inom politiken som har samarbetat med Barrack Obama.
ganska maktigt, alltsa.
Johan trivs som fisken i vattnet och jag riktigt stolt over honom for att han har kommit sahar langt.
iaf, de som ville kunde valja att studera andra halvan av lasaret i nagot annat land, vilket da Kate och Judith har gjort.

jag gillar Kate. det gjorde jag sen forsta gangen jag traffade henne och jag var apfull och hon tyckte jag var hilarious. sa det ar ju lite trakigt att hon akte. det ar alltid sa ! Leyla pa jobbet var ocksa en tjej som jag tyckte jattebra om, men i december akte hon pa en 6 mander lang jorden runt-resa.
typiskt.

idag ar en ganska chill dag pa jobbet, telefonerna ar relativt tysta och jag har inte overdrivet mycket att gora.
jag har fatt mitt alldeles egna business card, dock ar jag lite besviken pa att min jobbtitel inte star pa det.. ar ju det som ar halva nojet liksom..
jaja, ikvall ska vi iaf ga och boka biljetter till Alice in Wonderland ! Odeon drog tillbaka sitt beslut om att bojkotta den och jag jublar.
hoppas bara att dom visar den i IMAX 3D, inte bara 3D. jag och Johan gick och sag Avatar i IMAX 3D och det var det haftigatse jag har sett i hela mitt liv.
sa det har ser jag verkligen fram emot !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0