svettapa.


ja, som ni kanske forstod var jag inte pa topp igar.
jag ska ringa NHS Direct ikvall (typ sjukvardsradgivningen) och hora med dom vad det kan vara for fel pa mig.
nagon som har nat forslag ? mina symptom ar foljande:

#  magkramper var 5-10 minut
#  konstant illamaende
#  ingen aptit
#  huvudvark som sitter fran nacken och uppat
#  feber
#  vaxlar mellan att vara sa kall att jag skakar for att sedan blir tokvarm och svettas


jag gick en timme tidigare fran jobbet igar, och slangde mig direkt i sangen nar jag kom hem. vaknade, kollade lite pa tv, fick i mig lite toast. sen gick jag och la mig igen.
vaknade strax innan nio, da kollade jag och J pa The Full Monty. alskar den filmen.
J ar sa fin, han tar hand om mig nar jag ar sjuk. igar gjorde han te till mig, han kramade mig fastan jag luktade svett och sjukling, och nar han lag i sangen och kramade mig sa han "bara sag till om du vill ha nagot sa fixar jag det". hur kan man inte alska honom ?!

idag mar jag iaf liiite battre. tvekade om jag skulle ga till jobbet imorse men tankte att det var lika bra eftersom att jag anda ar ledig i fyra dagar fran och med fredag.
nagot gym lar det iaf inte bli den har veckan..


eftersom att det faktiskt ar pask till helgen ska vi stalla till med paskmiddag. jojoman !
sa pa fredag bar det av till ikea for att inhandla sill, lax, prinskorv och andra lackerheter. herregud, jag ar nastan i extas over att aka till ikea. hur f*n gick det till ?
ska se om jag kan hitta en fin lammstek ocksa sa man kan ata det pa lordagkvall.


nu ar det ca 1 timme kvar tills jag far ga hem. ska bli skont att komma ut till lite friskluft, sa mycket som jag har svettats idag.
det forsta jag ska gora nar jag kommer hem ar att hoppa in i duschen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0