struggling.


hej och ha vilken dag det har varit..

jag skulle egentligen gatt till gymmet igar.
men pratade med J som var lite nedstamd sa jag skippade gymmet, gick in pa tesco och kopte sprit, gick hem och at mat. och borjade blanda drinkar med J.
och detta kalas pagick till klockan 2.30 inatt.
men vi hade SKITTREVLIGT, jag och min man. och fulla blev vi. ganska jattefulla.
sa nar klockan ringer vid halv 8 i morse ar jag lagom sugen pa att ga upp.
lite morgonsex kanske gor susen ? joda, for stunden.
en god macka pa vag till jobbet ? nej, tuggorna vaxer i munnen.
appeljuice ? mums, den tar vi i ett svep. nu da ?
icke.
har skakat, svettats, varit nara att spy och lite annat smatt o gott. MEN jag har inte gnallt till nagon (forutom J). och jag har faktiskt fatt lite jobb gjort.
lyckades fa i mig lite pommes och nu mar jag battre. thank god.

ikvall ska jag inte rora mig en meter.
och jag skams.
for att jag skulle gatt till gymmet igar men skippade det. och att trana nar man ar bakis ger ju ingen effekt sa ar ingen mening att ga dit ikvall. kuken.
funderar seriost pa att spenderade min lordagkvall pa Pure Gym eftersom J anda ska ut med Alex.
sa far jag straffas ordentligt. trana stenhart i tre timmar en lordagkvall.
ja, sa far det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0