nast bast


jag ar verkligen samst pa att planera. eller, kanske inte sa mycket pa att planera som att HALLA planerna.
som jag namnde igar skulle vi ju ga och boka biljetter till Alice in Wonderland nar jag hade slutat.
sa blev det icke, da jag motte upp J pa label och bestallde in en jattegod french martini som smakade cornetto jordgubb. mums. vi satt dar i nagon timme inann vi at middag pa pizza express, har inte atit dar innan och maste tyvarr saga att jag blev lite besviken. de pizza express-restauranger jag har gatt forbi har haft en mysig och valkomnande inredning men den vi var pa igar kandes bara stel.
pizzorna var goda och vi bestallde en jattegod lattdrucken sangiovese (las: rott vin) men det var valdigt overpriced.
for att avsluta tog vi en ol pa park inn, ett ganska fint hotell som ligger precis mitt emot var lagenhet.
det var nog permobil-sm pa gang eller nat for det var valdigt manga rullstolsbundna som var dar inne. forlat, jag vet att man inte ska skoja om sant men permobil-sm later kul och det kan jag inte hjalpa.

sa det blev alltsa inga biobiljetter igar. far se till att fixa det ikvall ist.
om jag orkar, dvs. ar helt svag idag eftersom att min mage inte ar helt aterstalld an och all energi jag far i mig forsvinner lika snabbt ut igen. ja, ni vet vad jag pratar om. mysigt, verkligen.

iaf; veckan ser ut sahar (OM jag nu lyckas halla mig till mina planer)

tisdag
boka biobiljetter
kolla upp var council tax & nar nasta rakning kommer
stryka jobbskjortor (jippie..)
tvatta

onsdag
gymmet, biceps/triceps + mage

torsdag
gymmet, ben + kondition

fredag
INTE ETT PISS, ska bara vara hemma och ta det lugnt med J, laga god mat och mysa

lordag
jobb 10-14, ar tyvarr min lordag denna veckan
squash/badminton/tennis med J om vi lyckas fa en hall 

sondag
forhoppningsvis bio


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0