my raspberries.



sadarja.
da har jag slangt ivag ett mail till Akademikliniken.
ar dags att ta tag i det har nu.
jag ar trott pa mina sma hallon, trott pa att inte ens kunna fylla ut en A-kupa.

egentligen vill jag inte ha silikonbrost for jag tycker inte det ar snyggt.
naturliga, mjuka, runda ar det finaste. tyvarr loser det sig inte alltid pa naturlig vag.
har bara stallt lite fragor till dom men man maste ju borja nagonstans.
maste ju forsoka fa ett lan att ga igenom sen ocksa. borde inte vara nat problem med tanke pa att jag har ett fast jobb. och sen antar jag att det ar vantetid.

men tuttar ska jag iaf ha.
inga stygga snea kissie-bomber, nej, mina ska bli sma och sota och alldeles lagom till min lilla kropp.
sen ar jag nastintill perfekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0