just another manic monday.


herregud, jag laste precis igenom det inlagget jag skrev igar som hastigast och jag SKAMS.
forlat, men jag hade sa brattom och ville bara skriva fardigt sa jag kunde ga in och vila med J innan Come dine with me borjade.
wow, jag ar verkligen gammal. foljer slaviskt Come dine with me och andra matlagningsprogram och ser verkligen fram emot sondagseftermiddagar da det ar maraton med just detta program.

idag har jag grym traningsvark efter vart badmintonpass ! men gud sa skont det var. efter ett par forsok insag vi att det var bast att vi inte korde med poang, da jag ar en sadan usel forlorare (ja, jag forlorade igar. ovantat ?).
men vi hade kul anda, jag och min underbara.




Alice in Wonderland igar.
maste saga att jag ar lite besviken.
vet inte om det har med att gora att vi sag Avatar forst dar effekterna var breathtaking, men i Alice kandes det inte alls lika imponerande. dessutom tycker jag att handlingen forsvann lite.
den var fortfarande bra, bara inte sa bra som jag hade hoppats pa.
J blev daremot positivt overraskad vilket ju var kul, da jag bjod honom och han var val sadar sugen pa att ga och se den fran borjan. men det blev ju bra till slut :)

ikvall far det bli lugnt, ska kopa ny foundation pa vagen hem och sen fixa en smarrig middag.


sen ar det val mer eller mindre bestamt att mamma och pappa kommer till Manchester och halsar pa oss !
den 25e mars ser det ut som att det blir, och det ska bli sa kul ! can't wait to show them around & fa visa hur vi bor. har redan planer som bl a involverar en dagsresa till Liverpool och Beatles-museet, ett besok pa den finaste skaldjursrestaurangen i stan och ja, lite annat smatt o gott :)
langtar verkligen !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0