jag kommer inte på nån rubrik


ojojo jvilken helg det har varit, har haft fullt upp hela tiden !

i fredags gick jag, J och Alex först och åt på Nandos och tog en öl, sen slöade vi hemma hos oss framför Uncharted (okej, jag spelade ingenting med grabbarna gjorde). jag åt en tokgod cheesecake och var nöjd.
igår var det jobb som gällde, lördagar på kontoret är alltid lugna och så var även fallet igår.
efter de mötte jag J och vi åt lunch, steak and ale pie MUMS ! blev en drink på det också.

sen var det shopping som stod på schemat ! J köpte ett par supersnygga jeans från Ted Baker, tittade också på skor till honom men valde att avvakta lite eftersom ryktet säger att dom har en Tiger of Sweden butik i Liverpool ! (mer om det sen).

sen gick vi och strosade lite, jag hittade en JÄTTEFIN klänning på Tommy Hilfiger som jag funderar på att köpa till sommaren. gick även och dreglade lite inne på Mulberry. åh, vad jag vill ha en Mulberry Alexa. gärna en marinblå, tack.
vi provade solglasögon på House of Fraser och J kollade på kostymer på Hugo Boss som funderar på att önska sig i (oj, vågar jag skriva det här ?) 30-års present.

tänk, om några år kommer jag ha råd att köpa såna här saker. jobba ett år till, sen plugga till mäklare och sen antingen jobba sig uppåt eller starta eget.
ja, det är så mitt liv kommer se ut.

iaf, jag köpte bara en handkräm, favoriten från L'occtaine. sen hittade vi ett begagnat Guitar Hero (JAAAAAAAAAAAAAAA !) för £30 så då slog vi till ! vu avslutade med att köpa badmintonrack och bollar (fjädrar ?).

nu orkar jag inte skriva mer för ska gå och vila

IDAG:
tidig uppstigning, guitar hero, bege oss ner till Oxford Road och sen spelade vi badminton ! jag var förlorade men sen tror jag också att J fuskade.
engelsk frukost på vägen hem, promenad, mer guitar hero och nu sitter jag här.

ikväll ska vi kolla på Alice in Wonderland i IMAX 3D. I am superexcited !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0