Happy St Patrick's Day !


detta ar nastan for pinsamt for att erkanna men jag kan inte halla det inom mig langre.

jag gillar jls.
och jag menar att jag verkligen gillar dom.
pojkband faller vanligtvis inte mig i smaken, nej jag mar nastan lite illa av dom, men helt seriost. JLS !
jag alskar deras musik. sjunger alltid med i deras latar.
jag vet inte om dom har slagit igenom i Sverige an men i England ar dom jattestora. kanske tack vare att dom var med i X-factor (vilket jag INTE foljde, jag lovar. jag upptackte dom efter X-factor).
seriost, youtube:a och lyssna !
t o m Coldplay har gjort en cover pa deras beat again.




sa gay haha, jag vet.


nu har det antligen borjat komma igang pa jobbet igen, ar skont att standigt ha nat att gora.
hela vintern har vi suttit har med tysta telefoner och en marknad som gar pa ultra slow.
men nu borjar det ta fart !
sitter och dricker c-vitaminbrus, insag att det nog ar vitaminbrist som har gjort mig sa trott den senaste tiden.
ar nastan varmt ute idag, SVETTADES pa vag till jobbet med halsduk och vantar pa sa var tvungen att kla av mig och knappa upp jackan.
och igar sag J blommor nar han gick hem. det ar vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar !!


ikvall ska jag dricka guiness och fira St Patrick's Day !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0