vem...



over 12 ar gillar egentligen Kissie ?



jag som hade planerat en riktig myskvall igar med utomhusbio och picknick blev ganska besviken nar vi, en timme innan filmen borjade, narmade oss Spinningfields och sag att det var SMOCKFULLT med manniskor.
inte en enda grasplatt fanns ledig.
vi forsokte satta oss ner bakom ett litet trad men det var sa pass obekvamt och langt ifran bioduken sa vi insag att det var lika bra att ge upp.
som tur val var hade vi inte med oss mat utan hade tank kopa en picknickkorg fran Carluccios, sa vi traskade bort till Pesto och satte oss ute & bestallde tapas. det funkade ocksa !
vi satt nog dar till 22, sen gick vi hem och spelade nya GTA.
tyvarr ar jag sa himla trott om kvallarna nufortiden, jag tror det har att gora med mina allergitabletter, sa jag vill oftast ga och lagga mig ganska tidigt. eller, vill och vill, jag somnar helt enkelt antingen i sangen framfor datorn eller i soffan framfor tv:n.


nu ar det snart dags for semester. fy sjutton vad skont det ska bli, jag inte riktigt understryka hur mycket jag vill aka hem just nu ! hoppas att jag tar med mig varmen och vadret harifran hem !

snart fyller jag ar ocksa, eller, i slutet av sommaren iaf.
hogst pa listan i ar star den har skonheten.





Mulberry Bayswater Oak Natural Leather, £595



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0