regn, regn och ater regn.


story of my life. seriost.

ikvall tankte jag bara ta det lugnt och mysa ner mig i soffan med en bra film och kanske lite Ben & Jerrys. jag ska forsoka att inte ata upp hela pa en gang dock.
men forst maste jag inom la Senza och lamna tillbaka en BH som jag kopte igar; min klanning som jag ska ha pa balen pa fredag ar ju oppen i ryggen sa jag kan inte ha en vanlig BH under. darfor var jag pa jakt efter en stick-on bra, som alltsa bara sitter fast pa tuttarna med klister. praktiskt ? ja. sexigt ? nej.
men som vanligt hade dom ingen pa lager som passade mina sma tuttar sa jag kopte en som ar tva storlekar storre an vad jag brukar ha men tankte att ah, det fixar jag sakert till !
icke.
samtidigt upptackte jag att jag faktiskt kan ga BH-los da klanningen ar valdigt supportive over brosten. och eftersom att jag bara har en A-kupa kommer det inte se slampigt ut. hurra for sma brost !
ibland ar dom bra, mina sma myggbett.



bara en dag kvar, sedan kommer Johan hem. aah, jag langtar sa mycket till pa fredag da vi ska ga pa bal.
vi kommer vara det stiligaste paret pa plats :)





xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0