quick update.


hej kära vänner,

vi hade en underbar kväll på balen igår. min fina prins var så uppvaktande och jag kände mig verkligen som en prinsessa, även om det var han som skulle firas och inte jag haha !
det var välkomstdrink, trerätters-middag, kaffe och choklad, quiz i tre delar (som vårat bord vann, yeeey !) and then we hit the dancefloor !
vilka härliga människor min pojkvän har lärt känna under det här året, jag hoppas att dom alla håller kontakten.

vi lämnade Midland Hotel runt klockan ett och begav oss till en kareokebar på Princess Street. där sjöngs det för fulla halsar och när klockan slog fyra var vi hemma i lägenheten och var helt uppspelta efter kvällen.
gud, vilken härlig kväll det var !


vi har mest vilat hela dagen eftersom att det blev så sent igår, men nu ska jag snart sätta igång med lite tacos, sen åker vi ut till Fallowfield för att kolla på fotbollen  - GOOOOOOOOO EEEENGLAND !

ni får se några bilder så länge, jag slänger upp mer en annan dag !


xx



jag och min Johan (som hade spenderat dagen ute i solen på golfbanan, därav det röda ansiktet)



jag, Jennifer & Stephen



Tim, Jenny & Matt



vi vann !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0