pust.


mmm har precis satt i mig en middag bestående av äggröra med rökt skinka och sparris.
innan dess blev det ett pass på gymmet, armar ch rygg idag, var himla skönt men oj så trött jag är nu.

nu sitter jag i soffan och ska snart kolla på Run fatboy run.
är ensam i några dagar, Johan har åkt till St Andrews (Skottland) för att hälsa på Benjamin.
jag tycker inte om att vara ensam, mest på grund av att jag helt enkelt är en människa som vill ha mycket närhet och sen är det ju det här med att jag alltid oroar mig så mycket.. jag kan inte hjälpa det !
bäst för Johan att han har mobilen med sig ikväll, haha.


ouff. nu fick jag huvudvärk.
ska lägga mig ner och kolla på filmen och möjligtvis äta liiite toblerone.



xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0