nattinlägg.



men hoppsan, här sitter jag fortfarande vaken trots att det är midnatt.
jag som var uppe vid sex imorse och sprang en runda innan jobbet (jo, ni läste rätt).
det var visserligen ganska tungt, inte alls lika lätt som i lördags när jag var ute. och så regnade det.
men det blev gjort iaf och det är ju det som är huvudsaken.
och just det, jag har inte ätit en enda kolhydrat på två dagar. jag vet att man borde äta kolhydrater när man tränar men nu är det faktiskt så att jag vill gå ner lite vikt och då får det bli så här för jag tycks inte gå ner på något annat sätt. punkt.

dagen på jobbet var lång och full av irriationsmoment som sagt.
men, precis som jag trodde så gjorde en date med fröken Holland susen ! jag mötte henne på Las Iguanas runt hav nio, dom har ju så himla goda drinkar där, och vi satt kvar tills dom stängde.
Victoria åker till USA den 3e juli och lovade att med något sött och alldeles underbart onyttigt hem till mig. jag ska ta med mig midsommasnapps till henne från Sverige, haha ! hon tjatar om "sccchnnapps" hela tiden efter att hon såg Jamie Olivers program när han var på kräftskiva i Sverige.


nej ni, nu måste jag sova. har ju för tusan varit vaken i 18 timmar !
i med öronpropparna, godnatt !


xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0