balernas bal.




ikvall ska vi da ga pa bal pa the Midland Hotel, ett femstjarnigt hotell som ligger mitt i stan.
dom har lovat solsken men just nu ar det mulet, jag hoppas att det spricker upp framat eftermiddagen.

nar jag hor ordet bal tanker jag bara pa studenten. studentveckan.
vilken otrolig vecka det var. den basta i mitt liv.
varan bal maste ha varit den basta dom nagonsin har haft pa Mockelnsnas Herrgard.
herregud, vilket os det var ! nar vi sjong Den siste mohikanen, nar vi dansade vals, nar det holls tal
det var en magisk kvall. jag saknar studenttiden.


kommer ni ihag ?



 


















  



















Kommentarer
Postat av: johanna

Åh vad jag älskar den bilden på oss när vi dansar och jag har skorna i handen. Om du har vägarna förbi öland när du är hemma så kom och hälsa på mig och nils, det hade vart så himla kul!

2010-06-18 @ 23:43:40
URL: http://jowhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0