cause it's a good day.


nu har min alskling alldeles nyss lyft fran England och ar pavag hem till kara Sverige. imorgon ar det antligen min tur !
en valfortjant semester ser jag fram emot, ska bli underbart att traffa alla dar hemma igen.
och mina sma kissemissar, som jag har saknat dom !
jag jobbar till klockan ett imorgon eftersom att flyget inte gar forran sju, sa det kommer bli en lang dag. men det ar det vart !


vi hade forresten en supertrevlig kvall igar.
vi fick en jattebra servitor som lyckades overtyga oss att prova pa ostron for forsta gangen i vara liv.
jag provar garna nya saker men jag lovar att min puls gick i upp till 250 nar jag gick fick in denna slemmiga lilla sak framfor mig.
men guess what - det var fantastiskt gott !
bade jag och Johan blev positivt overraskade. ostron kommer latt bestallas in igen.
Johan tog musslor i vitvinssas till forratt och jag valde portobello mushroom med sparris och dragonsmor.
sen slog Johan pa stort och bestallde en massiv T-bonesteak och jag tog tonfisk.
blev tyvarr lite besviken pa min mat, da jag bestallade den pink men fick in den alldeles for tillagad. jag var for hungrig for att klaga sa jag at den anda. var valdigt gott, bara lite overdone.


Johan hade kopt en present till mig fastan sa att vi inte skulle gora det (and yes, I did feel bad about it..).
vilken fin pojkvan jag har; han hade kopt Michael Buble's nya album till mig och skrivit ett alldeles underbart kort till. pa vagen hem kopte vi en flaska cava och sen satte vi igang skivan och bara njot.


nu vankas det snart fotboll, vi har laddat upp pa kontoret med englandsflaggor, chips och dip. vi far hoppas att pojkarna spelar battre idag an vad dom gjorde sist.
COME ON ENGLAND !






 



mina favoriter.
findus ovan, miss daisy till vanster & hubbe till hoger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0