busy busy busy.



shit horrni vad mycket det ar att gora pa jobbet nu - det har ar var stressigaste period pa hela aret !
folk flyttar in och ut som darar och jag gar pa hogvarv hela tiden.
ar ganska skont dock for da gar iaf dagarna snabbt, jag hatar nar man bara sitter vid sitt skrivbord och inte har nagonting att gora !

direkt efter jobbet ska jag ga upp till Piccadilly (joda, det finns har ocksa och inte bara i London. har finns aven Oxford Street, Victoria Station och Liverpool Road. engelsmannen ar allt bra pahittiga nar det kommer till namn) och mota Johan, darifran ska vi aka till Fallowfield for att kolla pa matchen ikvall.


nasta vecka ar det hemfard ! det blir kungalv over midsommar och sen ska jag baaara njuta over att vara hemma i vackra Sverige.



vi hors imorrn !

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0