amanda & the city


usch vilken dag det har varit idag ! jag har borjat min nedrakning till semester nu sa att allt ska kannas lattare..
jag saknar min fina sambo ocksa, varfor ar han alltid borta nar jag har det som kampigast ?!
hur som heslt, ikvall ska jag iaf mota Victoria och ta en drink eller tva. jag hoppas att det andrar mitt humor lite och kanske t o m botar min huvudvark.



jo, just det, jag skulle ju beratta om Sex and the City II ocksa (typ sahar tva veckor senare..).




tyvarr maste jag saga att jag blev ganska besviken pa uppfoljaren, vilket jag tror hade att gora med att dumma jag satt och laste en massa daliga recensioner SAMMA DAG som jag skulle se filmen. detta i sig gjorde att jag under filmens gang inte kunde sluta notera allt som kritikerna tidigare hade papekat.
daligt beslut av mig, alltsa.

men herregud; skadespeleriet var halvhjartat, Carrie var en bortskamd snorunge som vill att hela varlden ska kretsa runt henne, och New York ? vad hande med New York ? semestern var bra men hade verkligen attio procent av filmen behovt utspela sig i Abu Dhabi ?
jag svar att mitt hjarta stannade under det ogonblick da Carrie moter Aidan, den biten av filmen var nog den basta. men sen da ? vart tog Aidan vagen ? VI VILL VETA !

nej, besviken blev jag verkligen, jag fick ju inte se det Sex and the City som jag ar van vid..

MEN jag maste ocksa tillagga att Samantha var F-A-N-T-A-S-T-I-S-K, och hur kul var det inte att se Miranda slappa pa sin cynsim lite ?
jag kommer absolut kopa filmen och se den om och om igen, precis som med den forsta, men tyvarr var den inte alls som jag, och jag tror hela varlden, hade vantat mig.




Kommentarer
Postat av: Stina i London - Sveriges basta Londonblogg

Jag haller tummarna for att det blir en film till, for ujag vill verkligen inte att denna underbara saga ska sluta med senaste filmen!



Haller dock med om att bade Samantha och Miranda var harliga, det var ett kul upplyft :)

2010-06-08 @ 18:35:38
URL: http://www.stinailondon.com
Postat av: amanda

verkligen !

det kan inte vara slut an ! plus att jag garna ser mer av Aidan :)



2010-06-09 @ 17:29:57
URL: http://misslewis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0