underbart.



igar nar jag korde ett pass pa gymmet efter jobbet kom ett sadant ma bra-rus over hela mig och jag kunde inte sluta le.
jag hade sa mycket energi och nar det var dags att stalla sig pa lopbandet efter en timmes styrketraning, kande jag att jag skulle kunna springa hur langt som helst.
jag vet inte om det ar for att jag har borjat ta vitamintillskott, men igar kande jag mig starkare an nagonsin, bade mentalt och fysiskt.

tank vilken fantastisk sak var manniskokropp ar !
tank hur mycket den klarar lyfta, trycka, stracka och tanja ! tank att den orkar bara hela mig plus vikter i alla mojliga, konstiga stallningar ! tank att mina fotter klarar av att springa sa langt, i ett enda go, att dom klarar lyfta hela min kroppstyngd och bara den i flera mil !
traningen har verkligen forandrat mitt liv, jag vill aldrig sluta med det eller byta den mot nagot annat.
visst uppskattar jag den sedvanliga utekvallen och fyllan, men jag skulle aldrig byta mitt forra liv da det festades varje helg fredag-lordag mot det jag har nu.


det har inlagget blev kanske lite val mycket predikan men jag onskar att alla fick kanna pa det har lyckoruset nagon gang, av att ma riktigt bra, i hela sig. och att det ar AKTA.
forstar ni den kanslan nar du kanner att din kropp klarar av vad som helst ? forstar ni hur underbart det ar ?!
jag hoppas att alla manniskor far kanna pa det nagon gang.
kanna att hela kroppen mar bra, att huvudet ma bra, att du ar stark och att du kan klara vad som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0