slowly, slowly getting there.



det har nu gatt nagra dagar sen jag landade pa regning engelsk mark, och aven om allt fortfarande kanns tungt, ar jag lite gladare nu.
mest for att jag igar fick beskedet om att Tesse och Jesper kommer over den 27e - yaaaayy ! och den har gangen stannar dom en hel vecka vilket innebar en massa skratt och skont umgange.

jag har ocksa insett att jag har en grej som ar helt ovardelig och som star over allting annat;
jag har namligen en man som alskar mig.
som stottar mig, som trostar mig, som ordnar var framtid, som far mig att kanna mig lugn nar allting ar sadar jobbigt stressigt, som tarkar mina tarar, som ger mig hopp.
tack for att du finns, min alskade prins.
vi fixar det har, du och jag.



den har veckan har jag bara tagit det lugnt efter jobbet, liksom for att mjukstarta lite innan man kor igang pa riktigt. gymmet har jag skippat, loparskorna ligger fortfarande nerpackade i min resvaska och jag har inte stressat runt pa stan.
nej, jag har handlat mat, kommit hem, hallt min finaste sallskap i koket medans han lagar maten, tagit mig ett glas vin, myst i soffan, kollat pa film, atit svensk choklad.

loparskorna far ligga nerpackade till nasta vecka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0