my new babies.








här har ni dom !
skorna som jag kommer prisa i evigheter.
det var supersnabb leverans från Sports Direct och jag fick dom redan dagen efter jag hade beställt (trots att jag inte valde next day delivery).
och jösses, vad nöjd jag är !
jag vaknade vid åtta imorse och kunde inte hålla mig, jag var tvungen att ge mig ut och prova dom.
det gick lätt som en plätt kan jag tala om. fantasiskt dämpning, luftiga och sååå bekväma.
istället för min vanliga 3,5 km-runda jag brukar springa på morgonen blev det istället 5 idag.
och jag fick inte alls ont i mina anklar som jag annars brukar.
så jag är verkligen nöjd. eftersom att dom var på rea var det även mycket bra pris på dom.

Asics Gel 1150, originalpris £75, reapris £45


jag beställde även lite kläder från Asos på deras rea, bl a ett par jeans-leggings, ett plagg som jag brukar tycka är ganska fult men de här var ganska fina, då de mer liknar ett par skinny jeans.




nu är jag bänkad framför Vänner medans min Johan lagar middag. ikväll blir det hemmagjord lasagne med riktig bechamélsås och sparris vid sidan om !
vilken lyx jag lever i, med en sambo som har varit kock och lagar fantastisk mat.
nej nu är pausen slut, vi hörs imorgon !




en vanlig syn hemma hos oss; Johan i köket och jag på soffan, haha !



min mästerkock




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0