egostund har guld i mund.

sommarfragor.



Hur länge ska du vara ledig?

har varit ledig, 2 och en halv vecka blev det

Hur många nyktra dagar blir det?

det blev ganska manga faktiskt, ar inte sa mycket for att dricka nu for tiden

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?

absolut ! valtranade, slanka kroppar ar fint

 

Kan du tända en grill?

jag har forsokt nagra ganger. men maste tyvarr saga att det nog inte ar min grej.

Vilka solglasögon kör du?

Ett par svarta fran Calvin Klein och ett par bruna pilotliknande fran h&m

Går du osminkad om dagarna?

oftast


Är du cornetto eller piggelin-tjej?

oj vad svart ! piggelin ar uppfriskande, men jag alskar graddig glass, aven om jag far hemskt ont i magen av det

Vad är sommarens soundtrack?

har kort pa radio och det har funkat kanon

Var åker du på semester?

sverige saklart. kanske att det blir en utlandsresa senare i host

Andra sommarplaner?

jobba, forhoppningsvis fa besok fran sverige, mysa med min Johan

Sommarens outfit?

klanningar och jeansshorts !

Hur håller du formen?

springer och kor gymmet ett par ganger i veckan. och sex

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?

alltid SPF de forsta dagarna sa man inte branner sig

Sommarens drink?

captain morgan spiced gold med cola & lime

Vad kör du för bikini?

en vit/brun - randig fran h&m och en gron fran Victorias Secret

Sommarens maträtt?

grillat, grillat och goda sallader




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0