maaaaaaaaaaaaaaaaaaah

aaah jag vill bara ga ham och grata.
varfor ar jag inte starkare som person ?
idag ar en san dag som man bara vill sova bort.
jag saknar mina vanner, jag saknar min familj och jag saknar sverige.
jag blir arg pa J for att han inte verkar ha forstaelse for att jag blir ledsen ibland.
jag blir arg pa mitt jobb & mina kollegor for att dom ar lata och forvantar sig att jag ska skota allt.

jag onskar att jag ocksa kunde vara stark som J och kunna saga ifran nar det verkligen behovs, att inte ta at mig sa mycket och sluta bekymra mig sa mycket over saker.
men jag ar nog en ganska kanslig person av naturen. ar inget som sager att det inte gar att andra pa men idag VILL jag vara ledsen for att jag tror jag behover det.
har varit nara ett bryt x antal ganger idag och nar jag kommer hem kommer jag slanga mig pa sangen och stortlipa tills allt blir bra igen.


puh. det var skont att skriva av sig lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0