Sunday.



ja, såhär kul hade jag igår. när jag kunde ha suttit vid ett VIP-bord på entourage med gratis dricka.
bollocks.
men men, det var väl bäst så. man kan ju tycka att för en sån kväll borde man kunna skärpa till sig och bara GÅ UT, det trodde jag också men när jag vid 5-tiden (det var först då jag hade ork till att kliva ur sängen) gick ut för att försöka hitta en klänning, dunkade huvudet så mycket och jag var nog inte helt i form då jag gick in på tesco och handlade en tidning och baguettebröd (?). det var bara till att inse att jag helt enkelt var tvungen att stanna hemma.

var visserligen ganska skönt, J hade alex på besök och vi åt tacos & sen blandade J en whiskeydrink åt mig som jag faktiskt mådde lite bättre av.
sen slocknade jag i sängen framför Desperate Housewives. åh, vad hade jag gjort utan mina älskade hemmafruar eller singeltjejer i NY dagar som denna ?

idag mår jag iaf mycket bättre ! råkade dock överdosera mina alvedon igår för har ruskigt ont i magen idag, men hade ändå planerat att stanna inne idag så gör inte så mycket.
nu ska jag gå och krama min man. sen ska vi äta dillkött.
mums.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mandy darling. vad kul att du har skaffat en blogg. Det är så roligt att se vad du hittar på. Jag saknar dig och du ska veta hur glad jag blev i julas när du bara var där på speak.



Massa Kramar

2010-03-01 @ 12:45:43
URL: http://jowhaina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0