I valet och kvalet.


att ga hem fran jobbet eller inte, det ar fragan.

den har forkylningen som jag trodde var pa battringsvagen har ist taken a turn on me och blivit varre. har skavsar under nasan efter att ha snytit mig sa mycket..
sa den stora fragan ar ju: ska man ga hem ?
jag borde gora det for att 1. jag sittar anda bara har och snorar 2. jag maste vara frisk tills imorrn da det kommer bli dunderkalas 3. I can't be asked to do anything nar jag mar sa har daligt 4. jag vill ga hem och sova

jag borde INTE ga hem for att 1. vi ska ut pa middag & bio ikvall och gar jag hem fran jobbet nu kommer jag inte kunna ga ut ikvall. a andra sidan vet jag inte hur petiga dom ar med sant i england men har kan man ju for fasen fa sparken om man sitter pa facebook nar man har sjukanmalt sig. 2. na, jag kommer inte pa nat mer

HJALP MIG.
snalla

jag kopte film igar. kopte boxen med jurassic park. sjukt bra.
forra veckan kopte J boxen med karate kid. jag har aldrig sett dom filmerna innan, men jag maste erkanna att jag blev positivt overraskad.
nasta kop far bli sasong 4 av Two and a half men. den ar ju alltid slut dock, mer an vi som alskar den serien antar jag ?

happ. far val fortsatta kampa med det har beslutet. uppdaterar senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0