feber & mensvärk

öööörrk.
är hemma från jobbet idag. började känna mig febrig redan igår, ni vet, när man blossar upp om kinderna och blir helt dåsig och trött. slumrade till på soffan några gånger igår och imorse kände jag bara att det inte gick.
och så denna mensvärk. hopplöst. har inte haft några som helst problem tidigare men nu dom senaste månaderna har jag börjat få det. typiskt.
johan har iaf varit hemma hela morgonen, han försökte lära mig spela GTA på ps3 med jag blev så stressad och irriterad och insåg att det spelet var nog inte min grej.

igår lämnade jennie oss efter fem mycket trevliga dagar. vi åkte med henne till flygplatsen, dessvärre var planet försenat med SEX TIMMAR. så vi åkte helt enkelt tillbaka in till Manchester och chillade i lägenheten. Manchester airports hemsida var extremt dålig då man inte fick några som helst uppdateringar, och stackars jennie fick åka tillbaka till flygplatsen vid halv 5-tiden, utan att veta om planet var ytterligare försenat. vid halv 9 såg vi att planet äntligen hade lyft, och nu är hon åter på svensk mark, förhoppningsvis oskadd :)

ska lägga upp lite bilder både från jesper & tesses och jennies vistelser här. men nu ska jag lägga mig i sängen med Desperate Housewives och vila lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0