but I HAVE found what I'm looking for


nar allt annat faller star du kvar och gor mig stark igen. jag alskar dig !

jag fick en overraskning igar.. SEMLOR !! gradden var lite konstig men det smakade i alla fall som hemma och jag var overlycklig. jennie och johan var dock inte lika overtygade.

ikvall ska vi motas upp for en liten drink nar jag har slutat, sen ska vi hem och gora oss iordning for att bege oss till chinatown och ata middag. vi har hittat en liten parla bland alla restauranger dar som ar bade prisvard och fantastiskt authentic (oversattning ?). dom har inga rattigheter men man far ta med sig egen alkohol vilket ju kan vara lite kul. sa det blir nog att vi tar med en & annan flarra vin :)
jag ar ju valdigt glad i rott vin, och envisas nastan alltid med att dricka det aven om jag har fisk, skaldjur eller kyckling pa tallriken. sen far servitorerna saga vad dom vill.

                                
                                            J. you make me very happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0