breathe.


okej nu kanns allting lite battre. J foreslog att jag skulle kopa en bra film & sen nar han kommer hem ska vi lagga oss i sangen tidigt och mysa & titta pa film. en och annan chokladbit lar nog ocksa slinka ner om jag kanner mig sjalv ratt.
han ar valdigt fin, min Johan.

imorrn ska vi ata pa Nandos (muuuuuuuuuums !) och sen ga pa bio. riktigt fredagsmys med andra ord ! blir nog Wolfman tror jag. men halla, kan nagon forklara varfor Alice in Wonderland INTE visas pa Odeon ??!! blir ju tokbesviken. tydligen har Odeon (stor biografkedja i England) valt att bojkotta filmen for att den endast ska visas i 12 veckor, sen kommer den ut pa dvd.
vem FAN kom pa det ?!
jaja, mer om det en annan dag.

iaf, ska bli skont med en lugn fredag. pa lordag daremot blir det 25-arsfest for Vicky ! betyder dock att jag maste ge mig ut pa jakt efter en ny klanning.. har spanat in en riktigt snygg pa Lipsy men kostar ju for sjutton nastan £100 och det vete katten om jag vill lagga ut.
vi far val se, har dock en kansla av att jag kommer behova nagot at det lite mer glamourosa hallet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0