aj aj aj.


har riktigt ont i huvudet, sitter pa jobbet och kan knappt koncentrera mig. far nog bli en dusch och sen sangen nar jag kommer hem.
men forst ska jag till lakaren och hamta ut nya p-piller. det ar gratis har, hallelujah !
skulle gatt till gymmet men huvudvarken hindrar det idag. gor inte sa mycket visserligen, korde ett riktigt tufft benpass i tisdags och det kanns fortfarande lite.
sa gar nog hem och ater lite losgodis ist :) annu en grej som man saknar med Sverige, denna oandliga variation pa godis !
dom har visserligen Candy King har ocksa men det finns ju ingen saltlakrits och ni som kanner mig vet ju att det ( plus choklad ) ar mitt absoluta favoritgodis.

igar var vi forresten och at middag pa Las Iguanas (igen). ar en jattemysig latinamerikansk restaurang som har sjukt god mat och helt suverana margaritas ! jag och johan har varit dar nagra ganger nu och vi bestaller alltid samma sak; torsk pa en badd av nypotatis, tomater och cannelloni bonor i en kokosnotsmjolksas med musslor och kraftstjartar ! jennie at en kramig laxgryta med ris som ocksa var jattegod.
jag alskar mat och skulle aldrig, aldrig nansin kunna banta, svalta mig eller ga pa en sarskild kost. ALDRIG !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0