3, 2, 1..


snart dags att ga hem.
sen blir det semlebak ! ska bli kul att traffa Jennie ocksa.
jag tycker om nar vi har besok. tycker om att gora det fint och visa folk runt. for en vecka sen kom ju Jesper och Tesse hit. vi hade jattekul. at goda middagar, drack drinkar pa olika stallen i stan, shoppade, dansade och ja, hade bara valdigt roligt. vi hade planerat att ga pa Silks ocksa (strippklubb) for jag och Tesse har aldrig varit pa en. men nar vi kom dit i lordags natt hade dom redan stangt.. sa det blev ingen lapdance for mig

fick en uppgift av min chef innan hon gick hem; ska ga och ta bilder pa ett nytt objekt som snart kommer upp pa marknaden ! lagenheten ligger i samma byggnad som jag bor i, sa antar att det var darfor jag fick aran att utfora detta prestigefyllda uppdrag. hah. 
vi bor i ett omrade preciiiiiiis utanfor stadsgransen som heter Greenquarter. det ar helt nybyggt och lite hogre standard an dom vanliga engelska boenden.
som svensk marker man att man har ganska hoga krav pa saker och ting, sarskilt nar det galler boende.
darfor ar jag glad att vi lyckades hitta en nagorlunda bra lagenhet sa snabbt.

The Greenquarter, Manchester
The Greenquarter, Manchester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0