wohoo !




idag ar det payday - hallelujah !
den har sota klickade jag hem direkt.



Image 4 of ASOS Seam Detail Tunic Dress







visst ar den underbar ?!
ar inte saker pa att korall/rosa ar min farg, men dom kor free delivery & returns pa Asos.com sa jag tankte att jag provar iaf !


nu ar det bara 45 minuter kvar pa jobbet, vid 18.00 ska jag mota Johan pa La Tasca och ata goda tapas och dricka nagra glas vin.
imorgon ar det Pride-parad som star pa schemat (yyaaaaiih !) och pa sondag fortsatter firandet; ska mota Victoria & co i the Gay Village, dar bl a Kelis ska upptrada. senare pa kvallen blir det Comedy Store, en stand-up klubb har i Manchester dar Jeff Dunham t o m har varit !
pa mandag ar det bank holiday vilket innebar LEDIGHET !


take care everyone,

xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0