missing.




det kommer vissa stunder nar jag saknar min familj nagot fruktansvart.
vi ar inte manga, men jag alskar min mamma, min pappa och min syster sa mycket.
och mina sma katter. och mitt fina hem.
jag kommer bast overrens med min pappa. palle.
jag tror jag ar mest lik honom ocksa. vi har samma humor.
fast jag ar nog ganska lika mamma ocksa, till sattet.
vi oroar oss garna lite for mycket, jag och mamma. mamma ar nog snappet varre dock, haha.
tjatar lite for mycket liksom. for att vara pa den sakra sidan.
syrran och jag ar varandras raka motsatser. aven till utseendet (ni almhultare far saga vad ni vill, vi ar INTE lika). men vi kommer ganska bra overrens anda.



jag saknar er.





jag och pappa pa Beatles-museet i Liverpool i varas




mamma och pappa i varat (mitt och Johans) kok




min fina syster Emily




mitt underbar hem pa Aromavagen i Smaland









findus visade i vintras pa sitt egna lilla satt att jag borde vara kvar i Sverige - genom att lagga sig pa min resvaska och vagra flytta pa sig




julgran 2010




sommar 2010, vi kunde inte haft battre vader under var vistelse hemma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0