tjugoett om tva.



idag ar det tva veckor till min fodelsedag. tva veckor till min 21-arsdag.
och for forsta gangen i mitt liv bryr jag mig inte, haha.
jag vill nog inte fira sarskilt mycket, och jag kan inte komma pa nagonting jag onskar mig.
mojligtvis pengar som jag kan spara till en resa. men det ar nog allt.

jag vet inte om det ar for att jag inte kommer kunna fira som vanligt som jag kanner sahar.
jag har ju alltid vaknat upp hemma hos mina foraldrar, dom har kommit in med tarta och ljus pa morgonen och sjungit, anda sedan jag var liten. och ni vet ju hur jag ar med traditioner..
lite lojligt antar jag men det ar ju sa jag ar van att ha det.

i England ar ju 21 the big number, man far en silver nyckel (pappa har en hemma som han fick pa sin 21-arsdag) och man staller till med fest.
men eftersom det ar 20 i Sverige, har jag ju redan haft min "stora" fodelsedag, sa kanns liksom lite fel att fira sa i ar igen.



hur som helst, jag kanner iaf inget sarskilt infor att fira 21. det ar liksom sa mycket annat att tanka pa nu.






min 20-arsdag hemma pa Aromavagen i fina Smaland.
nagra veckor innan den har bilden togs hade jag precis flyttat hem fran London, och jag och Johan planerade nasta flytt, till Manchester.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0