snipp snapp snut..


sa var aventyret for den har gangen slut.

men vi har haft jattetrevligt, som alltid.
det har blivit en hel del alkohol men ocksa nagra lugna kvallar, som jag tror var ganska uppskattade fran alla haha !
igar bestamde vi oss for att ga pa bio och ta det lugnt, sadar sista kvallen Tesse och Jesper var har.
vi gick och sag Inception i IMAX och fy fan, vad bra den var ! jag maste nog saga att det var en av dom basta filmerna jag nagonsin har sett.
Tesse och Jesper hade redan sett den men dom hade inget emot att se den igen, sarskilt inte nar den aven visades i IMAX (for er som inte vet ar IMAX en bioduk som ar 22 meter hog och 16 meter bred, alltsa ganska mycket storre an en vanlig bioduk).

efter bion begav vi oss till favoritrestaurangen i Chinatown, dar vi at gott och drack nagra ol.
sen var klockan ganska mycket sa vi nojde oss med att bara ga hem och chilla.


och ja, nu ar alltsa varat sallskap sedan en vecka tillbaka pavag hem till Sverige igen.
kanns alltid lika trakigt nar man skiljs at.
men forhoppningsvis ses vi snart igen !
(jag ska beratta om vara framtidsplaner en annan dag, nar det ar lite mer bestamt)



xx








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0