jaha, och sen da ?



idag ar det fredag. jag har bakat kladdkaka till alla pa jobbet som vi ska ata i eftermiddag.
jag och Johan rengjorde var ugn igar. ordentligt alltsa. det har vi inte gjort sedan vi flyttade hit.
det var i september.
sen at vi kycklingfile med tzatziki, ris och kokta majskolvar. vilken underskatted middag.
imorrn ar det tyvarr min jobblordag. jag ska passa pa att ladda upp lite bilder da.
jag pratade med mamma igar, hon undrade vad jag ville ha i fodelsedagspresent. jag sa "ingenting. ni kan fa betala lite av min backpack-resa om det blir sa att Johan inte ska borja jobba forran i Januari. eller kan ni fa hjalpa till med pengar till mobler nar vi ska flytta."


okej, sa har ligger det till.
vi har sagt upp varan lagenhet; den 7e oktoer ska vi vara ute. vilket aven betyder att jag ska saga upp mig fran jobbet. the sooner the better. jag vandas lite over det dock. jag vet att jag har gjort ett bra jobb har och att jag ar omtyckt.
men det kanns bra !
vi vet fortfarande inte vart vi ska. men vi ska inte stanna i Manchester.
jag tror att vi kommer flytta tillbaka till Sverige om jag far saga mitt.
det basta hade varit om Johan kunde landa ett jobb dar han kan arbeta utomlands ett par manader om aret, han har ju trots allt en internationell utbildning som han givetvis vill kunna anvanda sig av.
jag har i vilket fall som helst high hopes for oss bada. jag vet att Johan kommer fixa ett bra, valbetalt jobb.
jag kommer nog inte fa ett bra jobb direkt, men nu har jag anda ett ars erfarenhet inom fastighetsbranschen och jag vill fortsatta, och an sa lange ar jag bara 21 (snart) ar gammal sa vid 25 ars alder tror jag nog att jag kommer vara ganska nojd med vad jag har astadkommit.


som sagt, det ar mycket att tanka pa nu.
jag lovar att uppdatera er sa fort nanting hander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0