jag...



.... hjälper Johan att översätta intervjuer till hans dissertation.
börjar bli knappt om tid. men han kommer fixa det, det tvivlar jag inte en sekund på.
hans d-uppsats handlar om potentiella barriärer för miljöteknikföretag.
är faktiskt mycket mer intressant än vad det låter !


snart ska vi äta KFC. det är den enda snabbmaten jag fortfarande kan äta.
förutom thainudlar.
sen ska jag fortsätta översätta.
jag handlade förresten lite nya jobbkläder igår och en klännig ska invigas imorgon är det tänkt.
och så ska jag lämna in min skriftliga uppsägan.


solen har visat sig hela dagen och jag har suttit på balkongen mellan halv ni och halv ett, och t o m lyckats bränna mig ! jag köpte boken Marley & Me på HMV igår och har nu jobbat mig igenom halva.
vilken underbar bok !


nej, nu måste jag skriva lite till innan det är mat.

ha en trevlig söndag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0