I am soar.





jag maste vara den veligaste personen pa jorden.
jag satt hela eftermiddagen igar och klurade pa om jag skulle ga till gymmet eller inte.
det sporegnade hela dagen igar, alltsa verkligen pissregnade, och helst ville jag bara hoppa pa en buss och aka hem efter jobbet. men sen upphorde regnet och da bestamde jag mig for att ga till gymmet.
sen borjade det regna igen. for att 10 minuter senare upphora. och sa fortsatte det.
till slut bestamde jag mig for att strunta i det.
jag duschar aldrig pa gymmet utan gar bara hem i mina traningsklader och duschar hemma. men jag var verkligen inte sugen pa att forstora mina nya gympaskor i osregnet.

givetvis klarnade det upp pa hemvagen (doh !) sa nar jag kom hem var det bara till att slanga pa sig traningskladerna och ge sig ut pa en liten joggingtur. superskont var det; jag har dock en rejal traningsvark i framsida lar idag, da jag tog jattekliv sista halvan av rundan. men det ar bra, man maste hela tiden pressa & pusha sig sjalv for att na basta mojliga resultat !


den har helgen kommer bli lugn, jag ska trana och mysa hemma med Sex and the City - det var alldeles for langesen jag spenderade nagra timmar med mina favoritflickor. dessutom maste jag kolla in butik som alldeles nyligen har oppnat i the Triangle; the Always Authentic Designer Handbah Agency.
det ar en butik som saljer pre-owned luxury handbags & accessories i valdigt bra skick (aven vintage !)
kanske blir det en liten 21-arspresent till mig sjalv ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0