autumn leaves.



idag, pa vag till jobbet, markte jag for forsta gangen att sommaren sakta har overgatt till host.
luften var kallare, vinden hardare och traden har borjat andra farg.
pa nat satt gjorde det mig glad.
jag vet inte varfor.

hosten ar en fin arstid.
det ar nagot speciellt med dom dar forsta gula loven. med den dar forsta hostpromenaden nar man maste kla sig lite varmare. nar man borjar tanda ljus inomhus och det blir morkare om kvallarna utomhus.


jag onskar att var host kommer bli sa som vi vill att den ska bli.
att allt kommer ordna sig och att vara liv kommer ta fart, pa riktigt.
nu ar allting ovisst.
jag hoppas att nar den 7e oktober kommer, har vi en ny stad att lara kanna, en ny lagenhet att gora hemtrevlig, och att vi kan ta en riktig hostpromenad, och bara njuta.
njuta av Sverige.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0