my weekend alone.


jahapp.
da var man sjalv i helgen.
i skrivande stund har nog Johan precis klivit pa taget.
kommer kannas lite konstigt att ha lagenheten for sig sjalv, det harar forsta gangen jag bor dar sjalv forutom nar vi skulle flytta in och Johan hade sin graduation i Lincoln.

men som sagt, ska allt bli lite skont. ikvall ska jag badda ner mig med Sex and the City (ANTLIGEN ! jag far inte kolla pa det nar Johan ar hemma for han fullkomligt avskyr det.. badar inte gott for framtiden) och lite god mat & choklad.
imorrn ska jag ligga och dra mig i sangen, ata en god frukost, ge mig ut pa stan for att kopa skor, prova jeans och ja, bara ta en shoppingrunda helt enkelt. ska inviga mina nya solglasogon ocksa, har inte anvant dom an fast att det har varit solsken varenda dag !
pa sondag blir det gymmet och sen en liten spa-dag.
och pa mandag kommer Johan hem igen :)


ikvall ska jag forresten ocksa boka mina flygbiljetter hem till sommaren !
jag har tagit tva och en halv vecka ledigt fran jobbet (egentligen far vi inte gora det, for det ar under sommaren som vi har mest att gora) men samtidigt maste dom forsta att det inte ar lika latt for mig att att traffa min familj, jag kan inte bara aka hem over en helg. dessutom ar det knappt nagon mening for mig att bara aka hem over en vecka, man hinner ju inte med nanting. och semester ska man banne mig fa ha !
sa nu ska jag aka hem den 24e juni och stannar till den 11e juli.
som vanligt langtar jag efter att fa traffa familj och vanner !
ska bli otroligt skont att komma hem lite.




inte varldens basta bild, men jag bjuder pa det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0