holiday. celebrate.



da var det dags att fundera pa hur sommaren ska se ut. borde egentligen ha borjat tanka pa det for langesen men om jag ska vara helt arligt sa behover jag inte gora nat extravagant, racker med att jag far komma hem i nagra veckor och bara ta det lugnt.
tyvarr ar det ju lite svart att boka in de datum man vill ha eftersom alla andra pa jobbet redan har "paxat" sina semesterdagar.
men som det ser ut just nu aker jag nog hem den 24e juni (dagen innan midsommar) och aker tillbaka till Manchester den 11e juli. blir en helt okej semester anda, over tva veckor iaf.
jag borjar dock fa lite panik over Johans 30-arsdag, han fyller ju den 10e juli och hade saaa garna velat hitta pa nagot speciellt da men tyvarr finns det nog varken tid eller pengar till det..
sen fick jag visserligen uppfattningen att Johan inte var sa sugen pa att fira sin dag, haha.
sa det blir sakert bra om man bara ater & dricker gott med familj och vanner.

i helgen blir jag sjalv da Johan ska halsa pa Joel i Oxford. hade garna foljt med eftersom Johans foraldrar ocksa kommer over och tyvarr kunde dom inte komma hit, men jag kan inte vara ledig och det suger lite grann.
samtidigt ska det bli skont att fa vara for sig sjalv lite i lagenheten.
plus att jag tror att det ar bra att man far sakna varann ibland, sarskilt nar man lever sa tatt inpa varann hela tiden som vi gor.
sa det har gor nog oss bara gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0