chili vs. sushi & barca vs. arsenal


jag har sagt det forr och jag sager det igen;
jag (vi ?) ar SAMST pa att halla planer.

vi hade bestamt att jag skulle ta med mig sushi hem fran wasabi igar efter jag hade varit pa gymmet, avnjuta den i soffan och kolla pa 2 and Half Men (J fick 5e sasongen av mig i paskpresent !).
men mitt i allt stretchande efter ett tungt benpass ringer J och har kommit pa att Barca spelar ju for tusan mot Arsenal i Champions League och det gar ju inte att missa.
nu hade jag alltsa en kvart pa mig till matchen borjade, sa det blev till att skynda igenom stretchandet, rusa in i solariet, hem och duscha (jag har lite svart med att duscha pa gymmet, tycker det ar lite ackligt for jag vet inte vem som har statt dar innan mig), tvatta haret, slanga i mig lite mat och fixa till mig snabbt.
lagom till andra halvlek borjade motte jag upp J pa The Ducie Bridge (kan val nastan kalla den for var local pub), tog en drink, och fick antligen satta mig ner och slappna av. Puh !

och vilken match det var ! Messi ar ju helt klockren, finns det helt arligt nagon spelare som kan briljera mer an han ?




efter matchen traskade vi hemat, glada och pigga. J varmde pa lite chilli, jag tog mitt underbara paskagg och ett glas mjolk, och sen krop vi upp i sangen och myste framfor 2 and a half men.
att bra avslut pa kvallen tycker jag.




MEN IKVALL SKA JAG JAVLAR I MIG HA SUSHI.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0