gräddnos. sötnos.



ibland kan jag fundera pa hur mycket mitt liv har forandrats under de senaste aren.
givetvis har det andrats till nagot battre. men ibland undrar jag om jag har blivit lite lillgammal. eller rent av trakig ?
sitter hellre i ett trevligt sallskap och dricker nagra glas vin an att ga ut och klubba och bli apfull.
njuter av att sitta i en nystadad lagenhet med lite tanda ljus och mysa framfor tv:n.
jag tycker om att trana, har slutat roka, dricker inte sa ofta just for att jag inte vill forstora min kropp.
jag alskar god mat och gott vin.
jag tycker om att ga pa promenader och jag tycker om att spendera tid med min alskade, for att vi har sa kul ihop.

ar man trakig da ?
ar mitt liv innehallslost ?
eller ar det bara sa att man har "vaxt ifran" allt dar och helt enkelt uppskattar livet pa ett annat satt idag ? for det ar ju inte sa att jag inte trivs. jag mar battre nu an vad jag nansin har gjort.
sa pa sa satt antar jag att det ar positivt.


imorse kom Johan och fragade "om vi inte kan ata nagot som inte ar sa graddigt ikvall".
haha.
jovisst, sa jag. inte for att jag tycker att vi ater sa mycket "graddigt".
sa ikvall ska vi ata ceasar sallad som jag ska gora med lite extra godsaker i.
inte gradde dock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0