saturday.



da var det jobblordag igen.
brukar vara ganska okej, inte alltfor mycket att gora idag heller verkar det som.

johan kommer vara pa biblioteket hela dagen och plugga sa far bli en eftermiddag for mig sjalv.
ska smita inom new look pa vagen hem och lamna tillbaka ett par skor som jag kopte forra helgen.
tycker dom ser lite for tantiga ut. och sa ska jag bestalla den dar klanningen fran asos ist !
Johan ar pa biblioteket hela dagen, sjalv ska jag hem och sortera en massa papper och tvatta haret.
sen ikvall har Johan lovat att vi ska ga ut och ata, och kan beratta att det ar pa ett av mina favoritstallen !


xx





shoppingoutfit: t-shirt fran h&m, kofta fran primark, kjol fran h&m, armband primark, solglasogon fran Calvin Klein, vaska fran complement.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0