ilska ar bra



sorry for mitt lilla utbrott igar, jag var pa grymt daligt humor.
men att avreagera mig verkade faktiskt lona sig.
for nar man val har blivit arg och fatt det ur sig, sa kan ju saker bara bli battre.

nar jag nastan var hemma igar, ca tio meter kvar till entren, och kommer gaendes med tva tunga matkassar i handerna och har inte en chans att fa upp nycklarna, ar det en kille framfor mig som gar och oppnar dorren, vander sig om och tittar OCH LATER DORREN GA IGEN.
jag muttrar surt och just nar jag skjuter ivag en hatisk blick genom glasdorrarna sa vander han sig om, moter min blick, och gar tillbaka och oppnar dorren till mig.
hah.

igar fick (tog) jag ocksa reda pa att jag har gatt ner 4 kilo sen i vintras. ar otroligt skont att veta att gymmet faktiskt ger resultat. Johan har ocksa markt det. det syns bakifran sa han. HAHA

en annan bra sak som jag har upptackt ar att jag hade ganska mycket mer pengar kvar pa kontot an vad jag hade raknat med.
och da har jag anda kopt flygbiljett, shoppat en hel del och klippt mig.
som jag forovrigt har glomt lagga upp bilder pa ! tusan, ska se om jag hinner med det ikvall efter gymmet.


igar lagade vi en jattegod middag, foljde tottenham-arsenal pa datorn och kollade pa Lion Man.
vi sjong och busade och at melon, en massa turkisk peppar och marabouchoklad.
nar jag hade somnat kom min fina och pussade pa mig.
I love my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0