the truth about: me !


den har snodde jag fran carolina gynnings blogg, passar bra nar jag ar pa daligt humor och inte har ett piss att gora pa jobbet.


Senaste köpet:   var igar, tva olika body butter fran boots, luktar gudomligt !
Senaste förälskelse:   foralskad blev jag for 15 manader sedan i en valdigt stilig man vid namn Johan Niklasson. han lyckas fortfarande fa mig knasvag 
Senast förbannad på:   kollega
Senaste sms:set var ifrån:   Johan som sa att han var pavag hem
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft?   alla som inte har varit personliga
I väskan har jag:   planbok, bankdosa, body butter, vaseline med aloe vera, vattenflaska, nycklar, lappglans, lappstift... listan fortsatter (dagens vaska ar ett bottenlost hal)
Det absolut fulaste som finns:  folk som inte klar sig efter sin kroppstyp. nej vanta, "slappa", otranade manniskor som inte klar sig efter sin kroppstyp
Har du några känslor?   hela tiden. overallt. for manga
Mest överanvända ord:   sakert nagot fult som cp eller ollon
Vem är bäst på hela planeten?   jag ju. fuck jantelagen
Hur smart är du på en valfri skala?   jag kanske inte alltid utger mig for att vara det, men pa en skala fran 1 till 10 maste jag nog saga 9. again, fuck jantelagen
Till frukost äter jag:   oftast nyttigt brod med ost och apelsinjuice (scones pa helgerna dock !)
Här lunchar jag:   pa jobbet. dotrist
Hit går jag efter jobbet:   gymmet/puben/hem
En onsdagskväll går jag:   oftast och handlar
På torsdagen vaknar jag:   kat och glad 
Har du någonsin...
Googlat dig själv:   kom igen, vem har inte gjort det
Sökt efter ditt namn på Flashback:   vad ar Flashback ?!
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen:   tror inte det
Ljugit om din ålder:   manga ganger
Druckit slattar:   sakert pa nagon 15-arsfylla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0