silly me.



efter vad som hade varit en helt okej dag pa jobbet igar gick jag till gymmet for att kora ett arm-, rygg- och magpass.
blev fardig sa himla fort bara sa kande att jag behovde gora nanting mer nar jag anda var dar.
sa provade lite nya ovningar for brostet, vilket gick bra. jag vill dock inte trana brost for mycket eftersom att tuttarna forsvinner och det kommer inte gynna mig pa nagot satt what so ever.
men, dum som jag var tankte jag inte pa att stretcha just denna del nar jag var fardig.
sa idag har jag en traningsvark som heter duga kan jag lova.
gor t o m ont nar jag andas, haha. jaja, fick lara mig en liten laxa iaf.

gjorde en smaskig omelett nar jag kom hem, duschade och vantade pa Johan.
vi kollade pa x-men en stund men bada var sa trotta sa gick och la oss i sangen ist och kollade pa ricky gervais live.

idag fragade Johan om vi inte kunde aka ner till Joel over en helg i borjan av Juni, nagot som jag glatt sa ja till. blir en liten minisemester innan det ar dags att aka hem till gamla Svea :)
sen tog vi stadsbussen tillsammans och myste lite. alskar morgnar som denna.


och idag kom min klanning !
ni vet den fina fran asos.
dom ar himla bra pa service, jag bestallde den i sondags och idag var den har. superfin ar den, behover bara stryka den lite.

  den har sota klanningen funderar jag pa att kopa.  tycker den ar hur fin som helst, sarskilt med ett par tanned heels till.    superfint till sommaren ju !     £35 fran asos.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0