recovery: day 1


haha, ne, sa farligt ar det faktiskt inte.

jag mar ratt kasst av antibiotikan och igarkvall nar jag satte mig och skulle kissa gjorde det sa ont att jag borjade skrika och grata okontrollerat. jag skamtar inte, det var den varsta smartan jag har varit med om. det gick dock over ganska snabbt men sen vagade jag inte ga pa toa mer.
imorse var det okej, sved bara lite islutet av kissningen men annars ar det okej.
dom ringde fran kliniken innan idag och fragade hur det var med mig, och det ar ju bra att dom gor en follow up.

kollade mitt bankkonto idag igen, blev aterigen positivt overraskad !
trots min lite storre shoppingrunda for nagra veckor sen och dessutom en forra helgen (jag rakade kopa ett till chanel-lappstift och ett par nya skor. oops), lagg sedan till en extreeeeemt god tvaratters tidig middag pa en mediterranean restaurant och lite smakop hit och dit, sa blir det en hel del i slutandan.
men ser ut som att jag kommer klara mig aven denna manaden :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0