payday !



hallelujah!

idag ar det loning. har redan skjutit over £200 pa sparkontot och ska se om jag kan skrapa ihop lite mer i slutet av manaden.

det knepiga med den har manaden ar bara att vi ska fa var "annual review" som det sa vackert heter, men vi har inte fatt den an da var direktor inte har kommit till kontoret idag. och i en annual review kan det handa att det ligger en bonus. eller en liten loneokning. men vi vet ju inte an for vi har inte fatt se dom jakla breven !!!
det var visserligen mer pa kontot idag an vad jag brukar fa men sen har jag ocksa fatt betalt for ett par semesterdagar. och eftersom att jag fick loneokning redan i oktober borde jag inte fa det nu... skit med, kan han inte komma till kontoret snart ?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0