panicking.



pa onsdag ska jag till en klinik utanfor Manchester och gora en s k cystoscopy.
pa grund av alla urinvagsinfektioner jag har/haft, har lakarna antligen (tog dom bara tre och ett halvt ar) bokat in mig pa en undersokning som faktiskt kan hjalpa.

sa vad hander da vid en cystoscopy ?
jo, det ska jag allt forklara.
men far en sladd med en kamera pa uppkord i urinroret.
sladdens bredd ar ungefar som en penna.
kul.

jag borjar verkligen fa panik over det har.. fatta vad ont detta kommer gora.
jag kommer grata och skrika och skaka och jag kommer inte vilja ga tillbaka till jobbet nar jag ar fardig.
det star att man ska fa bedovning, i vissa fall ger dom t o m ryggradsbedovning sa hela underdelen av kroppen blir avdomnad (snalla ge det till mig).
och som vanligt ar det tusen ganger jobbigare eftersom att smartan kommer sitta "dar nere".

jag hoppas att Johan kan folja med mig och halla mig i handen under tiden och lugna ner mig, jag tror nastan att han maste det for jag kommer nog forsoka rymma darifran annars nar det val blir dags att fora upp den har grejen.


ni kan lasa mer om cystoscopy har.
antagligen kommer ni ma lika illa som jag gor just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0