paella por favor.


mmm, har precis tryckt i mig en stor portion paella. finns fortfarande lite mat kvar på tallriken vilket verkligen inte är likt mig (!), men antar att det bara är bra då jag försöker gå ner ett par kilo.
fick ett litet uppvaknande när jag insåg att jag äter mer till kvällsmat än vad Johan gör...
men hallå, jag älskar mat !!
är det något jag uppskattar här i livet så är det god mat och gott vin !
(omg, I'm so old)

jamie oliver var nyss på reklam på tv:n och pratade svenska. är nåt nytt program som börjar på onsdag där han reser runt i värden och lagar mat. kommer garanterat börja kolla på det (hint: det har ju med mat att göra).


jag smet ju som sagt iväg till gymmet innan och fy tusan vilket benpass det blev ! förvånade mig själv lite faktiskt.
är så skönt att träna på söndagar för det är knappt något folk på gymmet, så man slipper stå och vänta på att maskiner och vikter ska bli lediga.
dessvärre var solariet i tjejernas sönder så jag var tvungen att sola i killarnas. MED personalens tillstånd givetvis.
så nu är jag tonad, brun och fin. har även testat mitt nya schampo som jag köpte igår. ni vet, det från l'oreal med cheryl cole i reklamen; WEEEEEK, LEMP, LEJFLESS. jag hatar skotsk dialekt.
schampot verkar dock vara ganska bra.

nu ska jag kolla på finalen av Project Runway och sen får det nog bli tidig säng, är hemskt trött.
och imorrn kommer äntligen min älskling hem !
tre dagar räcker gott o väl, nu vill jag ha hem min man.


xx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0